۱۳۸۷ آذر ۲۰, چهارشنبه

جلّ التکنولوژی


باور بفرمایید برای اولین بار در عمرم بود که کاری که با مراکز خدمات رسانی در مملکت گل و بلبلمان داشتم طبق روال انجام شد.(بماند که همین طبق روال همچنان نقایص زیادی دارد و راه مانده که کامل شود)

ساعتی پیش با مطالعه برگه ای که با قبض تلفن همراهم در خانه آمده بود از راه اندازی سیستم GPRS برای همراه اول مطلع شدم. با مشورت با دوستان از صحت شایعه مطمئن شدم و به سایت www.mci.ir مراجعه کردم و طبق دستور العمل ها فرم ها را پر کرم و sms هایی که قرار بود بلافاصله برایم آمد و در حال حاضر به این نعمت الهی -internet-با گوشی موبایل هم دسترسی دارم. به حدی از اینکه این پدیده واقعا رخ داده و من کار را در کمتر از 5 دقیقه انجام دادم و خدمات میگیرم متحیرم که در قالب کلمات قابل وصف نیست.

اولین کاری که کردم این بود که رفتم تو گوگل و اسم خودمو سرچ کردم.

ابتدا جدا مسرور شدم از اینکه میتوان در همه جا چک میل کنم. ولی بعد از چندین تلاش دیدم که مثل اینکه نمی تواند این کار را بکند... نمی دانم چرا تایم آوت اِرور میدهد لاکردار؟؟؟

آقا بزنیم تو خط خرید یه گوشی درست درمون.

هیچ نظری موجود نیست: