۱۳۸۷ آذر ۱۱, دوشنبه

دو فیلم


امشب تقدیر این بود که من دو تا فیلم کاملا متفاوت رو نگاه کنم.
ساعت تقریبا 12 بود که اولی رو شروع کردم.
اسمش بود،The Memory Keeper's Daughter.
ماجرایی بود که با یک دروغ شروع شد و در ادامه یک خیانت چاشنی ش شد و در پایان برای خالی نبودن عریضه دروغ اولی آشکار شد. این موضوعی بود که باعث شد پست قبلی رو بنویسم چون این فیلم واقعا حالم رو بد کرده بود. دروغ گفتن و خیانت بدترین چیزایی هستن که یک نفر میتونه انجامشون بده. واقعا حالم رو گرفت.

بعد از اونجایی که قرار شده دیگه شبا زود بخوابم، ساعت 1:00 رفتم تو رخت خواب که بخوابم خیر سرم. ولی خب بارون میاد امشب نمی دونم که این بارونه که داره یه صدای تق تق بلند ایجاد میکنه یا یه آدم بیکاره. ولی بیشتر به بارون میمونه چون هیچ آدمی نمی تونه اینقدر برای تولید صدای مزاحم انگیزه داشته باشه که از ساعت 1 شب تا الان که ساعت دیگه داره 4 میشه ادامه بده. خلاصه سرت رو درد نیارم خوابم نبرد.

ساعت 2:15 بود که از کامپیوتر یه صدای دنگی اومد که یعنی یه اتفاقی افتاده.
منم که خوابم نمی برد بلند شدم دیدم بــــــله فیلم P.S. I Love You که جناب مست راستین سفارش کرده بودن دیدنش رو و منم گذاشته بودمش تو لیست دانلود هام ، دانلودش تموم شده. خلاصه آقا عجب فیلمی بود. هر چی اون اولی حالم رو گرفت این یکی حال داد. ولی صحبتهای آقای مست راستین کاملا درست بود و نه تنها در آخر فیلم تفاوت عشق (این عشق همونیه که دختر پسرای امروزی عشق میدونن، آقایون عرفا به خودشون نگیرن که عشق فلان است و بهمان است. ما به همین میگیم عشق) مرد و زن رو میشد دید، بلکه این موضوع در همون اول فیلم هم مشخص شده بود.
برید ببینید آقا جون که خب فیلمیس این P.S. I Love You

برم تا قطار 4 صبح را نیفتاده بخوابم باهاش. مثل اینکه من آدم بشو نیستم.

هیچ نظری موجود نیست: