۱۳۸۷ دی ۱۱, چهارشنبه

کریسمس؟ سال نو؟


من هیچ وقت درست و حسابی از این قضیه کریسمس که فکر کنم تولد حضرت مسیح (ع) است؟؟؟ و سال نو و تقدم و تاخر اینها درست سر در نیاوردم. به خاطر اینکه بچه تر که بودم فکر میکردم این مسیحیا مرام گذاشتن سال نو رو همزمان کردن با تولد پیامبرشان...

یه بار بازم وقتی که بچه تر بودم به یکی، یکیشان را تبریک گفتم، اونم رو ترش کرد که الان اون یکیه... برا همین هیچ وقت دوست نداشتم یکی از این دوتا رو به کسی تبریک بگویم... همش فکر میکنم که الان بازم یه نگاه ملالت آور به سمتم پرتاب میشود که تا آخر مهمانی دمقم میکند...
ولی بالاخره که نمیشه اینطوری که. یک روز باید به ترسهای بچه گی فائق آمد... خب از همین حالا...

کریسمس و سال نو، حالا هر کدام که هست و هر کدام که قبلا بود، به همه مبارک. ایشالا که سال 2009 برای همه، چه اونایی که تقویمشون میلادیه، چه اونایی که تقویمشون میلادی شده، چه اونایی که تقویمشون شمسیه حتی اونایی که تقویم دارن ولی نه شمسیه نه میلادی.(منظورم قمری هم نبود ها اونم با شمسی یکی گرفتم) و حتی تر اونایی که اصلا تقویم ندارند؛ سال خوبی باشه و به کسا و جاها و چیزایی که دوست دارن برسن همشون.

پ.ن. اگه یه مسلمونی پیدا بشه که ما رو از این بیخبری و جهل خارج کنه نوکریشو میکنم...

هیچ نظری موجود نیست: