۱۳۸۷ دی ۲۸, شنبه

جاده شمال


این یکی را هم میخواستم با قبلی ها بگویم که یادم رفت.

اینجا را بخوان. خدا وکیلی حرصت نمیگیرد؟

آقایان و خانم ها. توروخدا یکی بیاد به من بگه این بنیاد مستضعفان چیست؟
چرا بنیاد مستضعفان باید اینقدر پول داشته باشد و هنوز بنیاد مستضعفان باشد؟ چرا نامش را عوض نمیکنند و نمیگذارند خزانه مملکتی؟ چرا به دستور رهبر باید درآمد های نفتی بدون هیچ نظارتی-که البته واضح است به این دلیل نظارتی وجود ندارد که این بنیاد زیر مجموعه دولت نیست و به کسی جواب پس نمیدهد تا آنجایی که من خبر دارم- در اختیار این آدمهای احمق قرار بگیرد؟ چرا میگویم احمق؟ چون تمام درامد مردم این مرز و بوم میرود به حساب این بنیاد و همچنان مستضعف هستند. خب برادران، سروران، اگر نمی توانید سر خر را کج کنید، کمی جمع تر بنشینید تا کسانی که میتوانند هم دستشان به سفره برسد تا دفه بعدی که اسمتان در اخبار آمد مستضعف نباشید.

پ.ن. یک نگاه به اینجا بیاندازید، سرتان گیج خواهد رفت. جالب ترینشان باشگاه ایرانیان دبی است. خدا را شکر. خدا را صد هزار مرتبه شکر. مستضعفین مملکت اسلامی گل و بلبلمان، دبی را مقصد ایده آل سفر میدانند و هر از چند گاهی دست منزل و بچه ها را میگیرند و حال و هوایی عوض میکنند. پس به حکم وظیفه مسلمانی برماست که وسایل آسایش و آرامش مسلمانان را فراهم آوریم. مخصوصا حالا که این برادران دینی از مستضعفین جامعه هستند و برما خدمت به آنها واجب شده به واسطه دستور امام!!

آخه برادر، مستضعفین تو دبی چی کار دارن؟ به خدا نذریهای شهر خودشان به قدر کفایت خوب است، دیگه اینقد تابلو؟؟؟

پ.ن2. فکر کنم عنوان بنیاد مستضعفان برای این پست مناسبتر بود... ولی قرار نبود اینطور شود!

پ.ن3. این فقط به خاطر این مرض من در تهیه مطلب است که ذیل یک عنوان مطالب گسترده ای را میگنجانم. هنگام درست کردن پاورپوینت هم هر یک صفحه ام به اندازه ی 2 صفحه مطلب میگیرد... عذر تقصیر.


هیچ نظری موجود نیست: