۱۳۸۷ دی ۲۱, شنبه

مهندسی ریاضی


چرا هیچ کسی به من نگفت که مهندسی برق معادل مهندسی ریاضی است؟ اینهمه معلم داشتیم که همگی مهندس برق بودند. چرا هیچ کدامشان زبان نجنباند که ای بیخبران مهندسی برق سرابی بیش نیست. شما در رشته برق به ماشین ریاضی تبدیل میشوید. به خدا اگر میدانستم باید با اینهمه فورمول مزخرف سروکله بزنم نمی آمدم برق.


به فاصله 7 ساعت دیگر امتحان مخابرات دارم. در همین لحظه متوجه شدم که یک فصل کامل جزء امتحان است که من تا به حال به آن نگاه هم نکرده بودم. توکل بر خدا. آقا دعا بفرمایید...


۳ نظر:

ناشناس گفت...

آرش! چرا اینقدر غلط املایی توی نوشته هات هست؟ قدری اذیت میکنه این همه.

آرش گفت...

در کل ره آورد دوران ابتدایی ست. این یکی رو پیدا کردم، اصلاحش کردم.

آرش گفت...

تازه اگر بدانید که دوست بسیار عزیزی در کمال صبر و حوصله به عنوان اولین کسی که پستهای مرا میخواند(با تقریب خوبی اینطور است)غلط های مرا گوشزد میکند و من آنها را تصحیح میکنم. و شما احتمال زیاد نسخه های سالم را مشاهده میکنید.

این یکی هم بد ساعت بود وگر نه...

بدین وسیله کمال تشکر خود را از آن دوست بسیار عزیزم اعلام میدارم.