۱۳۸۷ آذر ۱۰, یکشنبه

جناب چمران


خیلی وقت بود که دو به شک بودم که پستی در مورد ترافیک تهران بنویسم یا نه.

تا اینکه دیشب در برنامه گفت و گوی خبر شبکه دو که بعد اخبار پخش میشه این آقای محترم - مهندس چمران - را آورده بودن و موضوع صحبت ترافیک بود. منم که از ترافیک وحشتناک تهران در هفته گذشته که به خاطر یک نمایشگاه ناقابل پدید اومده بود حسابی کفری بودم نشستم و برنامه رو نگاه کردم.

مردک اینگار میخواد بچه 3 ساله گول بزنه، جالب اینجاست که دائم از هوش و گیرایی مردم هم دم می زنه.
آخه یکی نیست به این موجود بگه باباجون یه کم انصاف داشته باش.
تمام حرفاش این بود که ما برنامه 5 ساله داریم، یکی نپرسید این برنامه 5 ساله شما که 10 ساله میخواد اجرا بشه چرا تاحالا نتیجه نداده؟ آقا میگه ما خطوط مترو رو فلان میکنیم و بهمان میکنیم بعدش در کمال وقاحت میگه ولی واگن که نداریم که. پول نداریم بخریم. آقا جون اگه پول ندارین چرا همین پول مختصری رو هم که دارین صرف خرید جنس بونجول چینی میکنین که بعد از دریافت جنس به این نتیجه میرسین که به درد نمی خوره و رهاش میکنین کنار جاده مشهد که همه هم ببینند و دوباره خرید میکنین؟

اینا چرا اینقدربه خودشون حق میدن که مردم را خر فرض کنن و بار به دوشش بگذارند و بعدم بگن که مردم راضی هستن.
بله عده ای راضی هستند. عده ای که فکر میکنند که سید علی مهر روی کارت خدمتش رو امام زمان شخصا با دست خودش زده.
ولی اگه با همینا هم که صحبت کنی بهت میگن که لابد درسته این کارا که این جماعت دارن میکنن ولی اگه ازشون بپرسی که به نظر تو چه دلیل قانع کننده ای میتونه وجود داشته باشه اگر طرف اهل انصاف و تفکر!! باشه میگه نمی دونم، باید فکر کنم.آقا جون فکراتو قبل از تایید کردنت بکن لطفا


هیچ نظری موجود نیست: