۱۳۸۷ بهمن ۲۶, شنبه

تنبلی


احساس میکنم که باید یک دفترچه یادداشتی، تقویمی، کاغذ پاره ای ، قطع نامه ای چیزی بگیرم. توش کارام رو لیست کنم هر روز. بندازم به گردنم. که دست از این تنبلی بردارم. این ترم برای اینکه از تنبلی دست بردارم تا میتونستم شلوغ کردم سرم رو. یعنی اگه یه لحظه بشینم زمین نابودم کلا ً.

ببینیم آخر ترم نابود میشم یا بابود.

دوستان اگر روشی برای مقابله با تنبلی بلدن الان وقتشه.

امروز صبح زود ساعت 11:30، صاب کارم زنگ زد. خواب بودم. کلی تعجب کرد. گفتم آخه امروز شنبس، من شنبه ها یه کم بیشتر میخوابم...
کلا آدمای تابلو و پرده در همینه اوضاعشون. دو روز نیستش که آشنا شده بام، فوری پته خودم رو ریختم رو آب.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

آزش جان عزیزم... اگه راه حل این قضیه رو فهمیدی مرام بذار و به ما هم بگو... ما که اگه به آفتاب لطف کنیم، ساعت 12 پا میشیم... دمت گرم... این لطف رو در حق ما هم بکن....
اصلا آقا هرکی این پست رو خوند، مشمول ضمه است اگه راه کار نده...
ما هم آبرومون زیاد پیش رئیس روسامون رفته آقا...
راستی آرش جان... 1 پیشنهاد هم داشتم... تو اون دفتر چه ات تاریخ تولد ملت رو هم بنویس... بخدا ثواب داره... P-:

آقا ما منتظر همراهی گرم همه ی شما عزیزان هستیم... هم اکنون نیازمند یاری گرمتان هستیم... ستاد تنبلان مقیم مرکز....

سروش