۱۳۸۸ خرداد ۳, یکشنبه

انتخابات 1


البته نظر شخصی من اینه که هیچ کدوم از این 4 انسان تفاوتی با هم ندارند، هر کدومشون بیاد ریاست رو در دست بگیره تفاوتی در وضع زندگی من نخواهد بود. وضع همین است که هست و بهبودی در کار نخواهد بود.

ولی در بین این 4 نفر، کروبی از بقیه بهتر حرف میزنه، بر خلاف موسوی فکر نمی کنه که ایران هنوز درگیر جنگ عراق است. با نیم ساعت گوش کردن به صحبتهاش و مقایسه با نیم ساعت موسوی واضح بود که این آدم بهتر میفهمه که تقاضای چه پستی رو داره از مردم میکنه.

چیزی که برای من عجیبه حمایت شدید دانشگاهیها از موسوی هستش. در دانشگاه ما که کاملا دو جبه شده، انجمن اسلامی + افراد عادی طرفدار موسوی هستند و بسیجی ها طرفدار احمدی نژاد، به قول خودشان دکتر.

امروز یک انتخابات نمادین در سطح دانشگاه بهشتی صورت گرفت. که با توجه به وسعت و شیب زیاد دانشگاه واقعا کار سختی بود که بچه های انجمن اسلامی انجام دادند. تصور میکنم که تا فردا نتایج معلوم شود تا آن را در اینجا بازگو کنم. ظاهرا بسیجیها در اقدامی کودکانه این انتخابات را تحریم کردند. به یکدیگر اس ام اس میدادند که این انتخابات نمی دانم چی چی است و فلان است و بهمان است شرکت در آن یک چیزی تو مایه های حرام است و آقا ناراحت میشود.

پ.ن. امروز داشتم با خودم فکر میکردم که در چه شرایطی من حاضر بودم بروم رای بدهم به یک کاندیدایی. به این نتیجه رسیدم که اگر کاندیدایی آنقدر جرات داشته باشد که حاضر باشد شعارهایی مانند برداشتن حجاب یا مثلا مخالفت علنی با ولایت مطلقه فقیه را بدهد، در آن صورت من به آن آدم رای خواهم داد...

۴ نظر:

ناشناس گفت...

پس متاسفانه آرش جان تو توی این مملکت هیچوقت نمیتونی رای بدی چون چیز هایی که گفتی از محالات است. اگه کسی همچین شعار هایی بدهد، اولا سر خودش بر باد میرود، ثانیا سر اطرافیانش. تازه تو فکر می کنی در مملکتی که شورای نگهبان و هزاران فیلترینگ دیگر دارد، همچین آدمی می تواند بالا بیاید و کاندید شود؟ چه برسد به اینکه رای بیاورد عزیزم...
سروش

ناشناس گفت...

البته در این مملکت و حتی هیچ جای دنیا، هیچ نیازی به رای دادن نیست، چون همه از قبل تایین شده هستند عزیزم... حتی در امریکا... منتهی اونا نیست سینما دارن و فوت و فن فیلمسازی و درام پردازی رو بدند، یه جوری بازی می کنن که همه فکر میکنن که وای، چقدر همچی دموکراتیکه. ولی اینا نیست وضع فیلم ها و سینما ها و درام هاشون افتضاحه، خب بلد نیستن که درست واسه ملت فیلم بازی کنن، همه چی تابلو میشه.
فکر می کنی که آقا چرا باید از این حرکت ناراحت بشه، برای اینکه اگه آمار همچین انتخاببی در بیاد، تابلو میشه که وضع چیه و اینکه یه سری دیگه هستن که نظر و انتخاب ایشون رو قبول ندارند و انتخاب ایشون زیر سوال میره و حالا باید بیاد و بشینه و یه سناریوی دیگه بنویسه تا خیلی تابلو نشه که البته باز هم میشه...
سروش

ناشناس گفت...

پس نتیجه ی این انتخابات چه شد آقای آرش خان؟ سر کاری بود؟
سروش

ناشناس گفت...

آرش جان در این بحبوحه ی مناظره های انتخاباتی که احمدی نژاد با دروغ پردازی و پرونده سازی می خواد بیاد به زور سر کار، نمیدونم چرا تو بی حرارت شدی و سرد. منتظر نقد های کوبنده ات بودم. اما مثل اینکه بدجوری فیتیله رو کشیدی پایین.
شایدم زیادی در گیر امتحانایی...
شایدم می خوای صبر کنی تا همه حرفاشونو بزنن بعد یه دفعه نظر بدی...
شایدم منتظری تا دولت بعد بیاد و ببینی چی می تونی بگی و چی نمی تونی...
لطفا حتما جواب این علامت سوال بزرگی که برام پیش اومده رو بده. اگه تو ای میل هم بگی، فکر کنم بهتر از اینجاست...

سروش